torstaina, lokakuuta 31, 2013

Kukkia ja virkkausta / Flowered and crocheted


Minulla on muutamia nukkekotikukkia esittelemättä, jopa kuvaamatta. Tässä on Marian ohjeella tehty pelargonia, näitä olen tehnyt kaksikin. Lehdet eivät ole oikeanlaiset, käytän mitä sattuu helposti löytymään. Alla virkkaamani pikkuliina, malli omasta päästä.

I have some dollhouse flowers unpublished, even unphotographed. This one is geranium made with Marias instructions, I made two of these. The leaves are different, I use what I happen to make. I crocheted the little tablecloth.


Tämä puu on tehty nukkekotikerhossamme. Teimme oasis-sienestä pallot, johon liimasimme kukkia. Minä tein omani tähtileikkurilla ja lisäilin koristeita. Pitäisi tehdä piha tällaisia varten.

My friend and I made flower trees one time. We made balls of flower foam and glued flowers and other decorations to it. I used star-shaped flowers. I should have yard for these kind of things.


post signature

Ei kommentteja: